Godzilla 2 Ne Zaman Çıkacak ? Vizyon Tarihi

Godzilla 2 filmi ne zaman çıkacak ve vizyon tarihim belli oldu mu gibi sorular uzun süredir soruluyordu. Evet beklenen filmin vizyon tarihi 31 Mayıs 2019 olarak belirlendi. Zaten google dayı bunu size haber etmiştir. İlk sırada bu tarihi görmüşsünüzdür. Ben bu haber beni takip eden sevgili takipçilerim ile paylaşmak istedim. Filmin tam adı Godzilla 2: Canavarlar Kralı olarak lanse edilmişti. Orijinal adı ile ise Godzilla king of monsters olarak açıklanmıştı. Peki bu filmin konusunda ne var diye sorabilirsiniz hemen biraz bahsedeyim. İki canavarın dövüşünü ve aralarındaki husumet konu edinilmiş. Ayrıca film hakkında ip ucu ve diğer bilgiler için sinemalar gibi sinema sitelerinden konularına bakabilirsiniz. Benim size tavsiyem burada filmi izlemeniz olacak tabi. Çok bütçe ayrılmış ve çok çalışılmış yeni bir godzilla filmi sonuçta. Gidin izleyin filmi. Fragmanı izlemek isteyenler olursa filmin fragmanını buraya bırakıyorum.

Yönetmen: Michael Dougherty
Yapım Yılı: 2019 Filmleri
Ülke: ABD
Oyuncular: Kyle Chandler, Millie Bobby Brown, Vera Farmiga
Tür: Aksiyon, Bilim Kurgu, Macera

 Godzilla: King of the Monsters Trailer #2 (2019)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder