GTA 6 ne zaman çıkacak

GTA 6 ne zaman çıkacak Rockstar Games in ünlü oyunu piyasaya ne zaman sürülecek birçok oyun sever tarafından en çok sorulan soruların başında geliyor dünya çapında büyük bir kullanıcısı olan bu video oyununun yeni serisi ne zaman gelecek.

Arkadaşlar bilmediğim için soruyorum Ne zaman gelecek bilen var mı ? Aradan geçen onca yıla rağmen internetten araştırdığım kadarıyla oyun bu aralar çıkması gerekiyormuş. Rockstar Games den bir haber var mı ? Bir duyum var mı bir açıklama var mı ? Ben pek bir bilgi bulamadım. Eğer siz bulduysanız bana söyleyin oyunu ilk çıktı seri den beri takip ediyorum. GTA 6'nın oyun gereksinimleri yada daha doğrusu sistem gereksinimleri ne olduğunu biliyor musunuz veya ne biçim olacak bilgisayara çıkacak mı Ya da sadece PlayStation da mı olacak. Aklımdaki sorular Bunlar Eğer Bilginiz varsa yorum kısmından yazıp bana ulaşabilirsiniz. Sevgilerde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder