Antalya En İyi Temizlik Firması - Yorumlarım

Antalya En İyi 2 Temizlik Firması


Size gerçek tecrübelerimden ve bu iki temizlik firmasını neden tercih ettiğimi anlatacağım. Uzun bir yazı olmayacak ama tecrübelerimi ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.

Marina Temizlik Yorumum


Ben yaklaşık 2 sene önce Antalya'da yaşadım ve burada çalışma hayatım geçti. İnşaatlarda kalfa olarak çalışmaya başladım ve burada bir çok esnaf ve firma ile birlikte çalışma fırsatım oldu. Günlerden bir gün temizlik için bir ekibe ihtiyacımız oldu, benim dada önce bir tanıdığım veya bir referansım yoktu, hemen telefondan antalya temizlik yazdım ve karşıma marina temizlik diye bir firma çıktı. Adamların iyi bir iş çıkarıp çıkarmadığını tam anlamıyla bilmiyordum. Ama geçmişlerine baktığımda eski bir firma olduklarını anladım. Aradığımda çok ilgili ve profesyonelce bir yaklaşım içinde bulundular. Sonrasında güzel bir iş çıkardılar ve çok uygun fiyata temizlik işini halletmiş olduk.

Temizlik Yorumum


Başka bir gün yüne Antalya'da çalışırken ofis temizliği ve bina genel temizliği işim oldu, bu sefer yine aynı arkadaşları çağıracaktım ama iş yoğunluğundan dolayı arkadaşlarla çalışamadık. Sonra antalya temizlik firmaları diye arattığımda buldum bu firmayı, bu iki firma arasında hiç bir fark bulamadım. İki firmada sanki aynı prensibi benimsemişler gibi çok iyi iş çıkardılar. Şuanda iki firma ile yaklaşık olarak 10 senedir beraber çalışıyoruz. Çok memnun kaldım doğrusu.

Kendilerine temizlik konusunda iyi iş çıkardıkları için ve işini severek yaptıkları için çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder