Solucan Gübresi Nerelere Satılır?

Solucan gübresi üretim işine girecek olanların ve bu konuda araştırma yapanların en çok merak ettikleri konu solucan gübresini bir şekilde üretiriz ama bu ürettiğimiz solucan gübrelerini nereye satacağız. İşte en can alıcı soru bu.

Solucan Gübresi Nerelere Satılır?


Sizlere solucan gübresi üretimini en ince ayrıntısı ile araştırmış biri olarak çok samimi duygularla bu yazıyı yazıyorum. Kesinlikle bir şey satma veya bir şey kazanma gibi bir durumum yok. Sizlere tamamen kendi araştırmalarım sonucu edindiğim tecrübelerimi anlatacağım.

Başlıklar halinde gidersek;

Solucan Gübresi Nedir?


Solucan gübresi, solucanların dışkılaması sonucu ortaya çıkan bir hayvan gübresidir, bu gübre bitkilere çok iyi geldiği her blogda ve haber sitelerinde yazıyor. Ben bu konuya çekimser bakıyorum, çünkü kendim test etmedim, işe yarayıp yaramadığını bilmiyorum. 

Solucan Gübresi Üretimi için Ne Gerekli ? Maliyet ?


Solucan güresi için barınacak bir yeriniz olsun ve cebinizde ortalama 10.000 TL paranız olsun yeter, en azından başlangıç için bu para bana yeterdi.


Solucan Gübresi Nerelere Satılır ?


Kısa kısa açıklayarak geçiyorum, ama önceki iki başlığı bilmeden solucan gübresinin nereye satılacağını söylemek biraz tuhaf geleceğini düşündüm. Her neyse, solucan gübresini satmak için bir firma bulmanız gerekiyor. Sürekli olarak sizden alım yapması sürekliliğini sağlamak açısından çok önemli. Benden bir firma önerisi yapmamı isterseniz, ben size kurumsal bir firma olan rivasol firmasını öneririm, solucan gübresi hakkındaki yazısını okuyup bu konuda detaylı bilgi alabilirsiniz. 

Bu firma sizden toplu şekilde solucan gübresi alımını yapabilir. Bu tamamen fiyatta anlaşmanıza bağlı. Peki alternatif olarak hangi firmalarla çalışmalıyız, tabi ki fiyat olarak en yüksekten alan firma ile ama buradaki en önemli nokta, firmanın sizden sürekli olarak alım yapması çok önemli. Sonrasında ürün satamayan bir firma ile papaz olmayın :) 

Arkadaşlar benden bu kadar size solucan gübresi nereye satılır, satacak firma nasıl bulunur gibi bilgiler vermeye çalıştım. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Sevgi ile kalın hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder