Chappie 2 Ne Zaman Çıkacak

Chappie 2 Ne Zaman Çıkacak, en çok bilinen adı ile robot chappie 2 filmi ne zaman vizyonda olacak detaylar haberimizde.

Chappie 2015 yılında vizyona giren bilim kurgu, aksiyon ve suç filmi türünde bir yapım olarak çıktı. Filmi izleyenler , bu tür bir yapımın bu kadar güzel anlatılacağını ümit etmiyorlardı. Açıkçası filmi izlemeden önce biraz ön yargı ile yaklaştım, ancak filmdeki mantık ve filmin kalitesi beni oldukça büyüledi. Filmi biraz çocukça bulmuştum ki, sonrasındaki gelişen olaylar filme ciddiyet kazandırdı. Filmi yazanından , yönetenden ve oyuncuların kalitesi ayrı bir övgüyü hak ederken yapımcıyı da boş geçmek istemiyorum. Anlatmaya gerek yok izlediyseniz zaten biliyorsunuz.


Robot chappie 2 ne zaman vizyonda

Şimdi gelelim bu muhteşem ötesi robot filmi olan Chappie 2 yani robot chappie 2 ne zaman çıkacak. Bu soruyu bende uzun zamandır soruyorum ama internetteki araştırmalarım sonucunda pek bir bilgiye rastlamadım. Ancak bu filmin yenisinin çekilmeyeceği anlamına gelmiyor. Robot chappie 2 ne zaman vizyonda olur bilemeyiz ama filmi sevenler için söylüyorum ki , bu filmin devamı mutlaka gelecektir.

3 yorum:

  1. Bizde izledik gerçekten umarım 2 si çıkar

    YanıtlaSil
  2. chappie2 her türlü çıkcak sonda devam etceğini açıkca söylediler kadının
    robotunu yaptılar

    YanıtlaSil