Gazi Mahallesi Nakliyat

Gazi Mahallesi Nakliyat Firması

Gazi mahallesi nakliyat evden eve , ofis taşıma ve parça eşya taşıma gibi hizmetler veren bir nakliyecidir. Gazi mahallesi nakliyat ne zaman çıkacak sitesinde ne işi var diye sorabilirsiniz. Bunun cevabı çok basit, gazi mahallesi nakliyat firmasını tanıtmamdaki amaç siz değerli takipçilerime değerli bir esnafı tanıtmak. Eğer ben iyi insanları yüceltmezsem bu görevi kim yapacak. İstanbul içinde bulunan Sultangazi ilçesinde bulunan gazi mahallesi nakliyat firması son dönemlerde gördüğüm en iyi şahıs firması. Ben evimi gazi mahallesinden yeşil pınara taşıdım ve internet üzerinden sitelerine girdim. Başta biraz çekindim ancak, fiyatı makul olunca ve yıllardır nakliye işiyle uğraştığını anladığımda bana güven geldi.

gazi mahallesi nakliyat

Gazi Mahallesi Nakliyat Ev Taşıma

Ev taşımak için bir çok firmadan fiyat aldım, fakat çok para istediler. Bende bir müzakere ettim en uygun fiyat veren adam eşya taşımaya karışmadıklarına sadece şoförlük yaptığını söyledi. Ben 4 kişi tutacaktım eşme taşıma için. Ancak 150 liradan dört kişi 600 TL yapıyor. Ben gazi mahallesi nakliyat firmasını aradığımda bana uygun bir fiyat verdi.
gazi mahallesi evden eve nakliyat

Bu benim düşündüğüm fiyatın oldukça altındaydı. Bende firma sahibi ile tekrar görüştüm ve anlaştık. Sabahtan başladık taşımaya, toplamda 4 adam ile öğlen 13.30 civarı ev taşıma işlemim bitti.  Dolap de montaj ve montaj işlerini için uğraşmadım, hepsini hallettiler. Siteleri var İstanbul'un her yerine yük ve eşya taşıma hizmeti veriyormuş, www.istanbulevdenevenakliyat365.com sitesinden hangi muhitte oturuyorsanız ev eşyanızı bu ağabeylerden fiyat almadan taşımayın derim. Şu aralar İstanbul ili dışına ev eşyası taşıma işi yapmıyormuş. Ama İstanbul içindeyseniz ve nakliyat yapacak birini arıyorsanız fiyat alın görüşün olmazsa olmaz zaten.

Kaynak: http://www.istanbulevdenevenakliyat365.com/gazi-mahallesi-nakliyat/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder